Cafeteriet holder åbent fra i dag d. 19-05-2020

Cafeteriet holder åbent fra i dag d. 19-05-2020. 

Man vil igen fra i dag kunne købe øl, vand og mad – altså de sædvanlige varer i cafeteriet i den sædvanlige åbningstid. 

BEMÆRK! øl, vand og mad må KUN nydes ved de udendørs borde, hvor der må sidde max 2 personer på hver langside – altså 4 personer i alt pr bord/bænke-sæt. Det vil sige, at man fortsat kun må opholde sig indenfor i fornødent omfang, og maden ikke må nydes indenfor.

Vi glæder os over at kunne tilbyde denne mulighed igen og håber I tager godt imod tiltaget samt hjælper til med at få det til at fungere.

Bukkepral er aflyst !!

Bukkepral er aflyst !!

Vi har trukket aflysningen så længe som muligt i det spinkle håb om, at det måske kunne lade sig gøre at gennemføre det den 16. maj i klubben.

Vi har ingen planer om at gennemføre det senere – bukkepral bør jo være på premieren.

Håber vi kan se trofæerne senere.

KNÆK & BRÆK !
Peter Vilstrup

Senoirudvalget mødes igen mandag d. 18. maj kl. 10

Senoirudvalget mødes igen fra mandag d. 18.maj kl. 10 – under gældende COVID-19 regler (klubbens og sundhedsmyndighedernes).

Vi mødes ved klubhuset kl. 10:00 til udendørs snak og aktiviteter under hensyntagen til reglerne vedr. coronasmitte.

Hvis vi bliver mere end 10 deler vi os i 2 grupper.
 
Der vil ikke være spisning.
 
Vel mødt
Leif Lesmann
Køge-Herfølge Jagtforening