Seniorerne mødes mandag den 25. maj kl 09.30
Vi starter med kaffe og bukkepral.
Vi starter med kaffe og bukkepral.
Cafeteriet holder åbent fra i dag d. 19-05-2020.
Man vil igen fra i dag kunne købe øl, vand og mad – altså de sædvanlige varer i cafeteriet i den sædvanlige åbningstid.
BEMÆRK! øl, vand og mad må KUN nydes ved de udendørs borde, hvor der må sidde max 2 personer på hver langside – altså 4 personer i alt pr bord/bænke-sæt. Det vil sige, at man fortsat kun må opholde sig indenfor i fornødent omfang, og maden ikke må nydes indenfor.
Vi glæder os over at kunne tilbyde denne mulighed igen og håber I tager godt imod tiltaget samt hjælper til med at få det til at fungere.
Vi har trukket aflysningen så længe som muligt i det spinkle håb om, at det måske kunne lade sig gøre at gennemføre det den 16. maj i klubben.
Vi har ingen planer om at gennemføre det senere – bukkepral bør jo være på premieren.
Håber vi kan se trofæerne senere.
KNÆK & BRÆK !
Peter Vilstrup
Senoirudvalget mødes igen fra mandag d. 18.maj kl. 10 – under gældende COVID-19 regler (klubbens og sundhedsmyndighedernes).
Vi mødes ved klubhuset kl. 10:00 til udendørs snak og aktiviteter under hensyntagen til reglerne vedr. coronasmitte.