De allerfleste af klubbens medlemmer mødte op til kaffe og basser, med snak over bordet, og orientering om næste mandags sommerudflugt til Nyord. Herefter troede vi, at den stod på en tur rundt i terrænet, men blev i stedet budt på den teoretiske del af jagttegnsprøven, hvilket de fleste tog imod, som en rigtig god ide. Vi deltes i to hold, hvor nogen gik ned Kurt til afstandsbedømmelse og andre med Jens til 40 spørgsmål i kendskab til regler, jagttider og vildtarter. For senere at bytte om, så alle fik opdateret deres viden i begge kategorier. Det var så interessant at jeg helt glemte at fotografere, hvilket jeg naturligvis beklager. Så jeg måtte i arkiverne for at finde fotos😊
Mogens havde byttet maddag med Ole Pedersen, og bød, ud over de obligatoriske sild og ost, på “byg selv flæskestegssandwich “ Så helt igennem endnu et fuldendt møde i klubben.![]()
![]()
![]()
Mvh Sten Sjølund
Mvh
Sten Sjølund
