Årsmøde i Køge Jægerråd 2021 flyttet
Årsmøde i Køge Jægerråd 2021 er kvag covid-19 flyttet fra d. 27.januar til onsdag den 7. april 2021 i Skovbo Jagtforening kl. 19.00.
Årsmøde i Køge Jægerråd 2021 er kvag covid-19 flyttet fra d. 27.januar til onsdag den 7. april 2021 i Skovbo Jagtforening kl. 19.00.
På grund af covi 19 situationen er opstarten på jagthornsblæsningen i 2021, der var fastsat til den 4. januar udskudt foreløbig til d. 18 januar 2021.
Hvis der sker yderlig udsættelse, vil det blive meddelt her på siden.
Med venlig hilsen
Johannes Nielsen
Grundet Covid-19 restriktioner har Bestyrelsen bestemt at den Ordinær Generalforsamling er udskudt til ultimo April – nærmere dato følger.
Dette er i overensstemmelse med Dj´s regelsæt vedrørende udskydelse af Ordinær Generalforsamling.
Bestyrelsen ønsker alle et godt nytår.
Jagtsæsonen er snart overstået og har du haft lejlighed til at høre jagthornets skønne toner på en jagt, og måske fået den tanke, at det kunne jeg da godt tænke mig at prøve. Så er muligheden i Køge-Herfølge Jagtforening, idet vi har denne aktivitet på programmet.
Hvis covi19 situationen tillader det starter vi op den 4 januar kl. 18:00 for nybegyndere og kl. 19:00 for øvede.
Hvis du ønsker yderlige oplysninger om denne aktivitet, er du velkommen til at kontakte undertegnede for at høre nærmere.
Med venlig hilsen
Johannes Nielsen
Tlf.24233876
Mail: aliceogjohs@mail.tele.dk
Kære alle
Grundet regeringens udmeldinger, følger DJ Køge-Herfølge Jagtforening trop og lukker ned for alle aktiviteter indtil videre indtil d. 3/1, hvor vi afventer de nye udmeldinger.
ENESTE undtagelse, er den udendørs hundetræning, der afholder sidste træning ONSDAG d. 16/12 hhv. kl. 9 og 10 (holdene er på under 10 personer). NB! det er ONSDAG og ikke som vanligt tirsdag.
Med ønsket om en glædelig jul samt et friere liv i 2021
Bestyrelsen