Seniorerne mødes den 22 jan til kaffe og snak

Vi mødes kl. 10.00 og fortsætter med at fortælle om oplevelserne i vores liv.

De 5 næste holder sig klar med spændende beretninger.

Det er Henning Christiansen, der er vært med det kolde bord og lun ret.

Kontakt Henning hvis du undtagelsesvis ikke kan komme på tlf.  30306377.

Hilsen

Leif

Referat Seniorklubben 15. Januar 2024

Hele 27 medlemmer mødte ind til kaffe og blødt brød. Herefter fortsatte vi rækken af “egoforedrag”, hvor det denne gang var Ole Pedersen og Henning der fortalte fra deres liv.

Poul stod for det kulinariske.

 

Mvh

Sten Sjølund

Seniorerne mødes kl 10.00 den 15 jan og får ny kasserer.

Efter kaffe og basser siger vi tak til Ove med arbejdet som kasserer. Ove har udført jobbet med hård hånd og altid med en frisk bemærkning. 

Det er Kurt Andersen, som gerne vil prøve kræfter med jobbet. Vi hilser Kurt velkommen på den nye post.

Vi fortsætter med at lære hinanden bedre at kende, med at fortælle hvem vi er og hvad vi har bedrevet i vores liv.

Poul har byttet maddag med Henning Christiansen og byder på mad ca. kl 12.00.

Kontakt Poul hvis du ikke kan komme på tlf 23208281, og gerne besked i god tid.

 

Hilsen

Leif

Referat Seniorklubben 8. Januar 2024

Vi startede året med nyheden om at vores kasserer ønskede en afløser, efter i rigtig mange år at have bestredet jobbet til alles tilfredshed.

Det var der naturligvis fuld forståelse for, og jeg regner med, at vi ved næste møde får lejlighed til at sige Ove tak for indsatsen.

Herefter tog vi hul på en omgang blandt klubbens medlemmer, der hver især får mulighed for at fortælle løst og fast om sig selv.

Man kan f. Eks. Fortælle om barndom, skolegang, uddannelse, ungdom, erhverv, familie , jagt og andre hobbyer og interesser, den nuværende hverdag  og tanker om fremtiden.

Alt har med andre ord interesse.

For ikke at lægge en dæmper på fortællelysten, refereres der ikke fra disse, meget personlige, indlæg.

Leif Lesmann, Ole Hansen og Torben Johansen, stod for de første tre veloplagte indlæg.

Formålet med disse indlæg er jo at komme til at lære hinanden bedre at kende, og intet er for småt til at være interessant .

Mogens Andersen stod for bespisningen, med nogle velsmagende råvarer.

 

Mvh

Sten Sjølund

Køge-Herfølge Jagtforening