Seniorerne holder julefrokost mandag den 20 dec
Vi mødes kl 10.00 og starter med kaffe.
Vi mødes kl 10.00 og starter med kaffe.
Vi mødes som vi plejer med udvidet hensyn til corona.
Efter kaffen kører vi til lystbådehavnen (hvis vejret er godt) og ser på de nye tiltag derude.
Foredraget med Kim Lindgren om råvildt er udsat til det nye år.
Vi holder i stedet TROFÆPRAL.
Tag dine seneste trofæer med og fortæl om den fantastiske oplevelse det var at nedlægge dyret.
Der er en flaske til det flotteste, det grimmeste og det mindste trofæ.
Torben Jensen på tlf 40152646 skal have besked hvis du ikke kommer.
Hilsen
Leif
Efter mødet 8 nov, hvor en smittet senior hurtigt ringede til samtlige medlemmer, aflyste vi mødet 15 nov. Så havde alle mulighed for at få foretaget test og tænke over hvordan de ville gøre fremover.
22 nov mødes vi til kaffe/kage og løs snak.
Husk at melde til Johannes på tlf 24233876 om du kommer asap
Hilsen
Leif